چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

پاورپوينت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی

پاورپوينت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی پاورپوينت حسابداری واحدهای دولتی پاورپوينت مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی دانلود پاورپوينت بررسی مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی پاورپوینت درباره بررسی مفاهیم حسابداری واحدهای دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی تطبیقی…

طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی

طراحی روش نوینی در ارزیابی عملکرد بنگاه های اقتصادی پایان‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان…

پاورپوینت جلوگیری از شیوع دیابت

پاورپوینت جلوگیری از شیوع دیابت پاورپوینت شیوع دیابت در ایران پاورپوینت شیوع دیابت در جهان پاورپوینت شیوع دیابت بارداری در ایران پاورپوینت شیوع دیابت در سالمندان پاورپوینت شیوع دیابت در ایران مقاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جلوگیری از…

پاورپوینت معماری و هنرهای هفتگانه

پاورپوینت معماری و هنرهای هفتگانه پاورپوینت ارتباط معماری با سایر هنرها پاورپوینت درباره هنرهای هفتگانه پاورپوینت رابطه هنر و معماری پاورپوینت معماری پاورپوینت هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری و هنرهای هفتگانه جهت رشته معماری در قالب 21…

دیدگاه ها و نظریه های مورد استفاده در فناوری آموزشی

دیدگاه ها و نظریه های مورد استفاده در فناوری آموزشی پایان نامه فناوری آموزشی نظریه های فناوری آموزشی مراحل تکامل فناوری آموزشی تاریخچه فناوری آموزشی در ایران آموزش مجازی و الکترونیکی در ایران پایان نامه آموزش مجازی و الکترونیکی نظریه…

ضرورت پیاده سازی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت های تولیدی

ضرورت پیاده سازی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت های تولیدی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکت های تولیدی پیاده سازی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم هزینه یابی…

پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی

پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : اوقات فراغت معلمان فرسودگی شغلی در معلمان تعریف فرسودگی شغلی معلمان شیوع فرسودگی شغلی دربین معلمان نحوه گذراندن اوقات فراغت معلمان رابطه اوقات فراغت معلمان با فرسودگی شغلی…

اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن

اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن تحقیق در مورد مدارس هوشمند اهميت و نقش فناوري در آموزش تحقیق در مورد هوشمندسازی مدارس پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران پیشینه هوشمندسازی مدارس در جهان جايگاه…

گردشگری و بررسی اثرات زیست محیطی آن

گردشگری و بررسی اثرات زیست محیطی آن گردشگری آلودگی آب آلودگی خاک آلودگی صوتی اثرات زیست محیطی دانلود پایان نامه رشته محیط زیست بررسی اثرات زیست محیطی گردشگری دانلود پایان نامه محیط زیست خرید پایان نامه رشته محیط زیست خرید…

جایگاه مشارکت مردمی در فرایند ارزیابی آثار زیست محیطی

جایگاه مشارکت مردمی در فرایند ارزیابی آثار زیست محیطی ارزیابی آثار زیست محیطی روشهای مشارکت در محیط زیست جایگاه مشارکت مردمی در فرایند ارزیابی آثار زیست محیطی رفتن به سایت اصلی جایگاه مشارکت مردمی در فرایند ارزیابی آثار زیست محیطی…

دانلود پاورپوینت کتاب مبانی تحقیق در عملیات

دانلود پاورپوینت کتاب مبانی تحقیق در عملیات پاورپوینت کتاب تحقیق در عملیات پاورپوینت مبانی تحقیق پاورپوینت آشنایی با تحقیق در عملیات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مبانی تحقیق در عملیات جهت رشته مدیریت در 41 اسلاید و با…

انسان پست و فرومایه

انسان پست و فرومایه کرامت انسانی افراد فرومایه در جامعه فرهنگ‌سازی قرآن کریم دانلود مقاله انسان پست و فرومایه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته معارف…

پاورپوینت مينوزها (زیست شناسی)

پاورپوینت مينوزها (زیست شناسی) دانلود پاورپوینت مينوزها (زیست شناسی) پاورپوینت مينوزها تعریف مینوز و انواع آن پاورپوینت تحقیق راجب مینوز در زیست شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مينوزها (زیست شناسی) جهت رشته زیست شناسی در قالب 37 اسلاید…

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

مقاله ترجمه شده قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه…

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط جهت افزایش در امد پاورپوینت مدیریت ارتباط پاورپوینت مدیریت ارتباط جهت رضایت مشتری پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر

پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : مولفه های پرسشنامه آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و…

پاورپوينت شبکه های ماهواره ای

پاورپوينت شبکه های ماهواره ای پاورپوینت ماهواره پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره ای دانلود پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه های ماهواره ای ppt پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شبکه های ماهواره…

بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه

بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه مقاله مدیریت دانش مقاله استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش مقاله عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در کتابخانه پیاده سازی…

پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان

پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان پاورپوینت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان تحقیق صندوق‌های سرمایه‌گذاری مستغلات و صندوق‌های زمین و ساختمان تعریف صندوق‌ سرمایه‌گذاری مستغلات اهداف صندوق زمین و ساختمان تفاوت صندوق زمین و…

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز 30 سوالی

پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز 30 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش هیجانی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری روایی و پایایی پرسشنامه هوش هیجانی نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری و گریوز روایی و پایایی پرسشنامه هوش…

دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار تحت وب

دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار تحت وب پاورپوینت معرفی نرم افزارهای تحت وب پاورپوینت بررسی نرم افزارهای تحت وب پاورپوینت درباره نرم افزار های تحت وب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار تحت وب جهت رشته IT…

پاورپوینت (اسلاید) نوروپسیکولوژی

پاورپوینت (اسلاید) نوروپسیکولوژی پاورپوینت نوروپسیکولوژی تحقیق نوروپسیکولوژی نوروپسیکولوژی مقاله نوروپسیکولوژی بررسی نوروپسیکولوژی مفهوم نوروپسیکولوژی کاربرد نوروپسیکولوژی تاریخچه نوروپسیکولوژی فلسفه علوم اعصاب مقدمات نوروپسیکولوژی نقشه های قشری مغز و تاثیر تجربه بر آن امواج مغزی مکانیسم های نوروپلاستیستی رفتن به سايت…

پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی

پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی پاورپوینت جایگذاری بتن پاورپوینت تحقیق راجب جایگذاری بتن بدون قالب بندی جایگذاری بتن بدون قالب بندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی جهت رشته معماری در قالب 43 اسلاید…

پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت

پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت پرسشنامه تبلیغات پرسشنامه شدت تبلیغات پرسشنامه تاثیر تبلیغات پرسشنامه بررسی تاثیر شدت تبلیغات پرسشنامه عملکرد بازار نظام بانکی کشور پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت رفتن به…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق 81 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق 81 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری نظریه های اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *